Căutare

Ce trebuie sa stiu despre...

  Factura

  • Ce contine factura mea?
    1. Perioada facturata: este intervalul de timp dintre data indexului vechi si cea a indexului nou.
    2. Index nou: este ultimul index al contorului citit, estimat sau autocitit, care urmeaza sa se factureze.
    3. Index vechi: este ultimul index facturat.
    4. Cod client: este marca dumneavoastra personala. Ne ajuta sa va identificam rapid.
    5. Servicii facturate:
      • Apa ( consum client)
      • Canalizare (in procent de 95% din consumul de apa pentru clientii persoane fizice si in procent de 100% din consumul de apa pentru asociatiile de proprietari si persoanele juridice, adaugand si apa uzata provenita din apa extrasa din sursele proprii)
      • Apa meteo calculata in functie de suprafata terenului aflat in proprietate, mentionata in contract.
    6. Consum client: este cantitatea de apa, in metri cubi, pe care ati consumat-o, conform indexului (citit, estimat sau autocitit) sau estimata ca urmare a imposibilitatii citirii contorului (contor blocat, camin cu apa, lipsa clientului la domiciliu).
    7. Total luna curenta: valoarea pe care trebuie sa o achitati pentru factura curenta.
    8. Facturi neachitate: reprezinta valoarea facturilor neachitate pana la data emiterii facturii curente.
    9. Majorari pentru achitari dupa data scadentei: sunt majorarile de intarziere calculate si neincasate pentru facturile achitate dupa data scadenta mentionata in factura.
    10. Total plata: soldul dumneavoastra la data emiterii facturii curente. Atentie! In cazul in care aveti avansuri achitate si nefacturate, acestea diminueaza totalul de plata.
  • Ce platiti dumneavoastra?
    • captarea apei;
    • tratamentele la care este supusa pentru a deveni potabila;
    • pomparea si transportul pana la domiciliul dumneavoasta;
    • analizele periodice de calitate;
    • evacuarea apelor uzate;
    • intretinerea si modernizarea retelei de apa si canalizare;
    • interventiile de urgenta.
  • Platesc si pierderile de apa?

    Pierderile de apa din reteaua interna sunt suportate de catre proprietar (responsabilitatea noastra se opreste inainte de contorul din caminul de bransament).

    Pierderile din reteaua publica de distributie sunt suportate de catre Apa Nova Ploiesti.

  • Pot sa-mi platesc datoriile esalonat?

    Prezentandu-va la ghiseul Relatii Clienti din sediul nostru de pe Str. Bobalna, nr.10 puteti sa va stabiliti termenele de plata a datoriei.

  • Cand trebuie sa platiti factura ?

    Factura dumneavoastra trebuie platita integral inaintea datei scadente indicate.

    Sesizarile privitoare la cantitate si valoare se fac in termen de 30 de zile. Intarzierea in achitarea sumelor datorate, dupa expirarea acestui termen, atrage majorari a caror valoare se calculeaza in functie de cota majorarilor de intarziere stabilite pentru plata obligatiilor fata de bugetul de stat, pentru fiecare zi de intarziere.

    In cazul in care aveti facturi neachitate la scadenta si majorari de intarziere calculate, imputarea platilor se face pe facturi, in ordinea scadentei acestora, achitandu-se cu prioritate majorarile de intarziere aferente, conform art.1111 si 1113 din Codul Civil.

    Daca factura, inclusiv majorarile, nu a fost achitata in termen de 30 de zile de la data scadentei, Apa Nova Ploiesti isi rezerva dreptul de a suspenda executarea contractului (prin debransare de la reteaua publica de alimentare cu apa sau canalizare), cu un preaviz de 5 zile lucratoare.

    In cazul in care acesta factura a fost calculata in urma unei estimari, regularizarea consumului si a platii se va face prin factura lunilor urmatoare. Ca sa evitati estimarile, va recomandam sa efectuati dumneavoastra citirea contorului si sa ne transmiteti indexul, telefonic, apeland Centrul Relatii Clienti la numarul de telefon 0800 800 923 (apel gratuit) apelabil din reteaua Romtelecom, iar din alte retele de telefonie fixa sau mobila la numarul 0244 407630 (apel taxabil). Pentru ca citirea sa fie cuprinsa in factura curenta va rugam sa ne apelati pentru transmiterea indexului in perioada 1-5 a fiecarei luni.

  • Cum puteti plati factura ?

    Pentru a plati factura, emisa lunar de Apa Nova Ploiesti pentru serviciile de care beneficiati, aveti la dispozitie urmatoarele variante :

    • plata in numerar sau cu card bancar la casieriile din strada Bobalna nr.10, deschise de luni pana vineri intre orele 7.30 - 19.00 si sambata intre orele 9.00 - 13.30;
    • plata in numerar la magazinele partenere PAYPOINT si PAYZONE, obligatoriu cu factura;
    • achitare prin factori postali (numai pentru pensionari si persoanele cu dizabilitati), la solicitarea lor;
    • achitare prin ordin de plata, virament bancar intr-unul din conturile societatii, indicate pe factura;
    • plata prin debitarea directa a contului deschis la BRD-Groupe Société Générale, CEC Bank, Raiffeisen Bank, ALPHA Bank;
    • plata prin carduri emise de BRD, BCR si ALPHA Bank la ATM-urile bancilor respective;
    • ghiseele BRD si ALPHA Bank - plata in numerar, obligatoriu cu factura;
    • automate de incasare ROBO - plata in numerar sau cu card BRD, obligatoriu cu factura;
    • comerciantii acceptanti, afiliati BRD - plata in numerar sau cu card BRD, obligatoriu cu factura;
    • BRD-net, BRD@ffice, Click 24 Banking, ING Home'Bank, Alpha Click.
  • Dar daca nu primesc factura ?

    Neprimirea facturii nu constitue motiv de neplata. Contactati-ne la telefon 0800 800 923 (apel gratuit) apelabil din reteaua Romtelecom, iar din alte retele de telefonie fixa sau mobila la numarul 0244 407630 (apel taxabil), pentru a va pune la dispozitie o copie a facturii. Nu ne asumam raspunderea pentru transmiterea facturii la o adresa eronata, in cazul in care adresa a fost gresit trecuta de dumneavoastra in contract.

Home|Prezentare|Consumatori|Servicii on-line|Contact|Noutati

Bransamente|Contorizare|Canalizare|Centrul de relatii cu clientii|Factura|Tariful apei|Calitatea apei|Prestari servicii

Veolia Environnement|Apa Nova Bucuresti|Primaria Municipiului Ploiesti|Dalkia Termo Prahova

©2008-2011 APA NOVA PLOIEȘTI