• water_ok_icon
  • water_ok_icon

Media

Media

noiembrie 2020 - Comunicat privind programul temporar de funcționare a Registraturii și Biroului Relații Clienți Apa Nova

Apa Nova suspendă temporar preluarea corespondenței prin Registratură și activitatea Biroului de relații clienți, începand cu data de 09.11.2020

Stimați clienți,

Având în vedere creșterea incidenței cazurilor de COVID 19 la nivel național, precum și a faptului că la nivelul Municipiului Ploiești rata incidenței cumulate a depășit valoarea de 3 cazuri la 1000 de locuitori, Apa Nova suspendă temporar preluarea corespondenței prin Registratură și activitatea Biroului de relații clienți, începand cu data de 09.11.2020.

Cu toate acestea, clienții pot depune în continuare cereri/solicitări la sediul Apa Nova din strada Bobâlna nr.10, Ploiești, într-un spațiu special amenajat, fără a intra în contact direct cu vreun angajat al societății și fără a primi număr de înregistrare în momentul depunerii cererii. Ulterior, un reprezentant Apa Nova va contacta clienții pentru comunicarea numerelor de înregistrare, în situația în care a fost menționat un număr de telefon de contact.

În ceea ce privește activitatea Biroului de relații clienți, societatea noastră recomandă și încurajează utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță:

  • telefonic, prin apelarea în Call center Apa Nova, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la numerele de telefon 0800 800 923 - apel gratuit din rețeaua Telekom România și 0244 407 630 - apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă și mobilă.

  • pe email, prin transmiterea unui mesaj scris pe adresa [email protected]

  • pe site (www.apanova-ploiesti.ro), utilizând rubrica special creată la secțiunea Contact.



Mulțumim pentru înțelegere!